Tarkaaan

Som ni märkt är jag stor beundrare av poesi!!
Ni kanske vill höra min senaste dikt?

Kom ihåg att läsa den med känsla!

Idag är de grönt, fint överallt. lagomt skönt och inte kallt
En hora jobbar på malmskillnadsgatan
Påtänd som bara ______

I en bar i hörnet av normalstorg
Sitter Björn och Gunilla ____
Pratar om allt mellan himmel och jord

Då Gunilla gnäller om att hon vill äta ett jul ____

Så när klockan har slagit sex
Grymtar Gunilla med sin mun full av kex
Nu du Björn din kåta bock
ska vi gå hem för nu vill jag ha stock!
 


Kommentarer
Postat av: Dirrty

Den där dikten är det roligaste du både sagt och skrivit!Helt allvarligt 5 av 5, bullseye, femetta osv..

2008-05-10 @ 21:50:29
URL: http://ratemycameltoe.com
Postat av: Stroppen

Aj då, är det kopiat?!

Idag är de grönt, fint överallt. lagomt skönt och inte kallt. Vinden blåser i nordväst, i hagen står en skruttig häst. Ja allting skulle va kul, ifall jag inte var så ful

Fulast i Världen - Jojje Waldenius

2008-05-25 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0