Arken

Om man kollar riktigt noga på bilden så ser man att jag har rött skägg!!! Eller skägg o skägg!!! Men röda hårstrån som växer ut från ansiktet med en centimeters mellanrum!!
Ja hade inte röd ansiktsbehåring från början, men jag tänkte att eftersom alla hunkar är rödhårig så vill jag åxå va de!!! Ta tex Jörgen Jönsson, kanske en av dom snyggaste hockeyspelarna i världen!!! Hans brorsa Kenny, men där har den röda färgen runnit ner i ansiktet som de ser ut!!! Sen har du lite mindre betydelslefulla människor!!! Dock  rödhåriga, som tex  Elvis, James Dean och Ron Jeremy!!!! Så med tanke på att alla dom här grabbsen är de inte så konstigt att man vill vara ett Redhead!!!! 

Vi hörs som CJ Manface skulle ha sagt!!!!

Kommentarer
Postat av: Ali

Du har rött rövskägg, det tycker jag är kul iaf!

2008-03-26 @ 05:58:01
URL: http://ratemycameltoe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0