Den döende Bloggen

Nu förståt jag vad min polare Alex Schulman pratade om!!!!
Att en blogg kan förändra en människa så mycket! Man blir aggresiv,svårt att sova,skriver saker som man sedan ångrar!!!
Jag vill få ett slut på detta.
Så de ända jag för tillfället kan komma på e att bloggen får ligga på is tills jag funnit mig själv igen!!
Kanske tar de tusen minuter, kanske tar de tusen år, Kanske kommer jag aldrig mer tillbaka!
Tack mina vänner för dom här 2 månaderna!!!! Hoppas vi ses igen


 Citerar åter igen min kompis Skorpis!!!! Jag ser inte ljuset Jonathan......................Jag ser verkligen inte ljuset


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kan du sluta använda mina citat hela tiden! Alla finurliga o roliga saker som jag kommer på ska väl inte du använda o förstöra i din jävla bloggjävel.

Mvh // Din Idol och Ljus i mörkret Dirrty.

2008-04-10 @ 15:41:01
Postat av: Jag

De såna onda människor som du Dirrty, som gör att jag tappar min blogg gnista!!! Måtte du brinna i helvetet!

2008-04-10 @ 16:41:37
Postat av: Tjuvläsare

Nämen, går det inte att övertala dig att fortsätta??? Jag fullkomligt älskar din blogg! Du behöver väl inte ångra nåt du skriver? Om folk inte fattar när du är ironisk osv. är det ju deras problem...

Ta en funderare, men jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka!!!

2008-04-10 @ 16:43:34
Postat av: Tjuvläsare 2

Jag tycker att du har stulit lite väl många citat i denna blogg. Synd de, den hade ju potential till att bli nått. Sån där stil är ju faktist typiskt bögar....

2008-04-10 @ 16:46:24
Postat av: RoyDee

Bra gjort selling,rätt att lägga ner när du var på down
in the träsk

2008-04-10 @ 18:39:01
Postat av: C

Neeeeeeeeeeeej, lägg inte ner, vad ska jag då förgylla mina kvällar med för skratt?
PUSS för att du ska pigga upp dig! :)

2008-04-12 @ 01:39:24
Postat av: Gunillla B

Men lilla hjärtat, hur mår du? Varför vill du inte fortsätta med bloggen för? Jag tycker att dina charmerande inlägg fullkomligt förgyller och lättar upp min annars så tunga vardag. När jag skriver tunga så menar jag givetvis inte tung för att jag väger 298kg,utanför att jag lider av könsherpes. Könsherpesen är ju våran gemensamma nämnare Tommy och den tär på mig, den tär så mycket att den har utvecklats till kallbrand, kan du täna dig det hjärtat? Kallbrand i fittan! Fy bubblan säger jag. Jaja jag hoppas på att i huvudet på Selling fortsätter, Ha det underbart min vän. Ditt 02:45 ragg// Gunilla B

2008-04-13 @ 04:10:55
URL: http://fatchicks.withbigdicks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0